Grožio salonų raida Lietuvoje

Parašyta: 2014-12-03 | Kategorija: Seniūnijos |

Šiandien, kai kiekviename mieste veikia po kelis ar keliolika grožio salonų, jaunesniems skaitytojams, ko gero, netgi sunku įsivaizduoti, jog tokia situacija buvo ne visada – laikas, kuomet veikė vos vienas kitas grožio salonas ar apskritai jų nebuvo,  ne toks ir tolimas. Taigi, pats metas susipažinti su grožio salonų raida mūsų šalyje.

Ne paslaptis kad pirmieji grožio salonai pirmiausia atsirado didžiausiuose šalies miestuose. Taip nutiko dėl kelių priežasčių: visų pirma, didžiuosiuose miestuose yra kur kas daugiau investicijų bei savo verslą norinčių turėti žmonių, o antra – būtent juose grožio paslaugų poreikis yra gerokai didesnis. Jei atkreiptume dėmesį į grožio salonus, kurie veikė iki 2000 metų, pamatytume, jog jie skyrėsi nuo tų, kurie savo veiklą pradėjo vėliau. Taigi, 2000 ieji metai gali būti vadinami tam tikru lūžio tašku. Taigi, pats metas pateikti keletą esminių pastebėjimų, kokie buvo grožio salonai iki 2000 – ųjų metų bei vėliau.

Paslaugos

Natūralu, kad anksčiau veikę grožio salonai dėl tam tikrų priežasčių negalėjo pasiūlyti tiek daug ar tokių išskirtinių grožio procedūrų, kurias pradėjo siūlyti vėliau savo veiklą pradėję grožio salonai. Depiliacija cukrumi ar vašku, plaukų kaukės su makadamijų aliejais praturtintomis plaukų priežiūros priemonėmis, nagų dailė – tai tik nedidelė dalis tų paslaugų, kurias grožio salonai pradėjo teikti po 2000 – ųjų metų.

Darbuotojai

Kalbant šia tema, svarbiu akcentu išlieka ir patys darbuotojai: jei tuometiniai darbuotojai baigdavo tik tam tikrus kursus, tai šiuolaikinių darbuotojų kompetencija yra gerokai aukštesnė bei platesnė: žmonės, kurie dirba šiuolaikiniuose grožio salonuose kursais neapsiriboja – yra baigę atitinkamas studijas, žinias tobulina įvairiuose mokymuose bei seminaruose, dalyvauja parodose, bendradarbiauja su specialistais iš užsienio šalių.

Kosmetikos gaminiai

Kaip jau supratote,  tuometinių grožio salonų paslaugų bei darbuotojų sąvokos yra gerokai pasikeitusios: siūloma daugiau, kokybiškiau, geriau… Ne išimtis yra ir  kosmetikos gaminiai: šiandien veikiančiuose grožio salonuose yra naudojama taip pat kur kas geresnės kokybės kosmetika, suteikiama galimybė rinktis iš ženkliai didesnės pasiūlos.

Interjeras

Ne ką mažiau svarbus rodiklis yra ir interjeras. Reikia pastebėti, jog prieš keletą dešimtmečių grožio salonų interjeras buvo labai primityvus, o svarbiausiais dekoro elementais tapdavo paveikslai bei gėlės. Šiuolaikinių grožio salonų interjerai atrodo visiškai kitaip: didelės erdvės, įmantrus išplanavimas, ryškios spalvos, modernus apšvietimas, daugybė dekoro elementų – reklaminiai plakatai bei paveikslai, gyvi bei dirbtiniai augalai, vazos, įvairios kompozicijos ir net akvariumai – taip atrodo šiuolaikinis grožio salonas.

Kaip jau ir buvo minėta, pirmieji grožio salonai, įskaitant ir naujosios kartos, atsirado didžiuosiuose šalies miestuose, tačiau, jei kalbėtume apie šių dienų situaciją, beliktų tik pasidžiaugti, jog nepriklausomai nuo to, kokiame mieste gyvename, turime galimybę pasinaudoti bent jau pagrindinėmis grožio paslaugomis.

logo

 

 

 

 

 


Atrodo, nepraėjo nei dvidešimt metų nuo grožio salonų ir kitų grožio industrijos atgimimo, o šuolis padarytas milžiniškas ir, svarbiausia, jis kasmet vis didėja. Šiandien grožio paslaugų spektras – labai platus ir įvairus: nuo paprasčiausių veido masažų iki inovatyviausių PRP metodų, kad tik būtume gražesni, jaunesni ir laimingesni. O kas dar laukia ateityje?

PR

Komentarai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *