Intensyvus gyvenimo tempas: kaip sumažinti stresą?

Parašyta: 2022-07-27 | Kategorija: Skelbimai, Sveikata, Trakai |

Kone kiekvienas esame susidūrę su įtemptu gyvenimo tempu, nuolatiniu „lėkimu“. Norėdami nuveikti kuo daugiau, nuolat skubame, todėl įprastai dienos pabaigoje jaučiamės išsekę.

Šiame straipsnyje pateiksime patarimus, padėsiančius palaikyti normalią rutiną, nepamiršti savęs, sumažinti stresą ir įtampą.

Atlikite kvėpavimo pratimus

Dažnai jaučiant stresą, širdis pradeda plakti greičiau, kvėpavimas greitėja, o kraujagyslės siaurėja. Atsižvelgiant į tai, pirmasis veiksmas, sumažinantis stresą – gilus kvėpavimas. Gilaus kvėpavimo tikslas – susikoncentruoti į kvėpavimą ir stengtis palaipsniui lėčiau ir giliau kvėpuoti. Svarbiausia kvėpuoti pajungiant pilvą, įkvepiant šį išpūsti, o iškvepiant įtraukti.

Nepamirškite intymaus gyvenimo

Norint sumažinti įtampą, fiziniai prisilietimai šią užduotį puikiai atlieka. Apsikabinimo ar bučinių metu išsiskiria pasitenkinimo hormonas oksitocinas. Šis hormonas sumažina kraujo spaudimą, todėl širdis ima plakti lėčiau. Be to, galite skirti laiko sau, savo kūno pažinimui. Tiek masturbatoriai vyrams, tiek vibratoriai moterims leidžia atsipalaiduoti ir bent kuriam laikui atitrūkti nuo rutinos, skirti dėmesio tik sau.

Mankštinkitės

Vienas efektyviausių būdų stresui malšinti – fizinė veikla. Norintiems pasiekti efektyviausią rezultatą, rekomenduojama mankštintis reguliariai. Ilgalaikėje perspektyvoje fizinė veikla sumažina streso hormoną kortizolį ir daugiau išskiria endorfinų, kurie gerina nuotaiką. Svarbiausia, kad surastumėte širdžiai malonią veiklą. Tai gali būti treniruotės sporto salėje, važiavimas dviračiu ar vaikščiojimas gamtoje.

Rašykite

Nuolat „lekiant“ dažniausiai koncentracija būna nukreipta į išorės veiksnius, todėl mintys lieka nustumtos. Rašymas yra vienas iš paprasčiausių būdų, kuris lengvai sumažina minčių keliamą nerimą. Prieš eidami miegoti ant lapo ar užrašų knygutėje surašykite visas mintis, kurios neleidžia nusiraminti. Išdėstę mintis, lengviau užmigsite ir geriau išsimiegosite.

Kokybiškai išsimiegokite

Miegas daro didelę įtaką žmogaus savijautai. Nekokybiškai išsimiegoję, atsikeliame pavargę ir suirzę. Produktyvumo lygis – žemas, todėl suprastėja atliekami darbai. Norėdami kokybiškai išsimiegoti, venkite kofeino vartojimo po pietų. Prieš miegą išjunkite visą techniką: nesinaudokite telefonu, nežiūrėkite į televizoriaus ekraną. Įsitikinkite, kad kambaryje yra pakankamai vėsu, tamsu ir tylu.

Akivaizdu, kokybiškas poilsis – būtinas norint sumažinti streso lygį. Atsižvelgę į minėtus patarimus, ne tik sumažinsite įtampą, bet ir būsite kupini energijos, produktyvumo visą dieną, nesijausite pamiršę savęs, savo kūno. Juk nuo geros savijautos priklauso tiek atliktų užduočių kokybė, tiek pasitikėjimas savimi, tiek santykiai su aplinkiniais.

PR


Komentarai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *