Ką reikia žinoti apie odos apsaugą?

Parašyta: 2021-09-30 | Kategorija: Naujienos, Skelbimai, Trakai |

Pagrindinė odos drėkiklio funkcija yra drėkinti ir minkštinti odą. Iš esmės drėkikliai padeda išvengti vandens praradimo per išorinius odos sluoksnius. Jie taip pat gali papildyti natūraliai odoje esančius apsauginius riebalus ir kitus statybinius blokus, pvz., keramidus.

Tai yra vienas iš produktų, kurį grožio specialistai rekomenduoja naudoti ištisus metus ir visų tipų odai. Senstant mūsų oda natūraliai praranda gebėjimą sulaikyti drėgmę, o kasdienė veikla, pvz., prausimasis, nuo odos paviršiaus gali pašalinti natūralias drėkinamąsias medžiagas. Žinoma, pasirinkama odos drėkiklio tekstūra labai tiesiogiai priklauso nuo to, koks yra jūsų odos tipas.

Skirtumas tarp dieninio ir naktinio kremo

Kremai, kuriuos tepate ryte, yra skirti apsaugoti odą nuo neigiamo aplinkos poveikio, su kuriuo susiduriate išėję iš namų – daugelyje kremų yra antioksidantų, mažinančių aplinkos taršos sukeliamų laisvųjų radikalų poveikį, ir apsaugos nuo saulės, kuri padeda odą apsaugoti nuo kenksmingų ultravioletinių saulės spindulių. Jie paprastai yra lengvesnės konsistencijos.

Tuo tarpu naktiniai kremai paprastai daugiausiai dėmesio skiria galimai padarytai žalai ištaisyti, nes jų sudėtyje yra tokių ingredientų kaip retinolis, kuris pagreitina ląstelių atsinaujinimą ir neutralizuoja tamsias odos dėmeles, rašo nytimes.com. Šie kremai taip pat atkuria drėgmės lygį, kuris natūraliai sumažėja vakare.

Paakių kremai

Ar galite išgyventi be akių kremo? Neabejotinai. Tačiau jei turite specifinių problemų, pvz., tokių kaip hiperpigmentacija, išsausėjimas ar paburkimas, paakių kremą išbandyti gali būti verta. Oda aplink mūsų akis yra labai plona ir švelni, todėl ji dažniau nei kitų veido sričių oda reaguoja į įvairius dirginančius ingredientus. Dėl šios priežasties dermatologai rekomenduoja paakių kremą, kuris yra sukurtas atsižvelgiant į galimą jautrumą ir naudojant labiau toleruotinas veikliųjų medžiagų koncentracijas.

Kofeinas, peptidai ir hialurono rūgštis gali raminamai veikti maišelius po akimis ir uždegimus. Tamsūs ratilai po akimis gali atsirasti dėl matomų venų arba dėl tamsesnės spalvos, kuri yra būdinga tamsesnio atspalvio odai. Vertėtų ieškoti šviesinančių ingredientų, pvz., vitamino C, kojinės rūgšties ir niacinamido. Vienas patarimas – venkite stiprių retinolių (kurie gali suerzinti odą ir sukelti paraudimą) ir kvapiųjų medžiagų, tokiu būdu išvengiant akių sudirginimo.

Apsauga nuo saulės

Didžioji dauguma grožio srities specialistų sutinka, kad apsauginis kremas nuo saulės yra svarbiausia odos priežiūros priemonė. Taigi, kremas nuo saulės yra labai svarbi jūsų ištisus metus taikomos odos priežiūros rutinos dalis. Kasdienis ir nuoseklus apsauginio kremo nuo saulės naudojimas padeda išvengti odos raukšlelių, tekstūrinių netobulumų ir neigiamų odos porų pokyčių. Be to, kasdienis kremo nuo saulės naudojimas gali padėti išvengti ir tam tikrų rūšių odos vėžio formavimosi. Tam, kad būtų lengviau prisiminti, odos priežiūros specialistai rekomenduoja naudoti kasdienį drėkinamąjį kremą su jame esančiu plataus spektro SPF, kuris būtų ne mažesnis kaip 30.

Svarbūs patarimai

Laikykitės šios svarbios taisyklės – tepkite apsauginį kremą nuo saulės likus 30 min. iki ėjimo į lauką ir pakartotinai pasitelkite jį ne rečiau kaip kas dvi valandas. Cheminius kremus nuo saulės reikėtų tepti tiesiai ant švarios odos, o fizinius blokatorius savo odos priežiūros rutinoje galima tepti paskiausiai, tačiau dar prieš naudojant makiažo priemones.

Pabaigai

Kaip jau supratote, egzistuoja daug skirtingų kosmetikos priemonių, iš kurių mes galime rinktis, kuomet formuojame savo kasdienę odos priežiūros rutiną. Ir kiekviena jų pasižymi skirtingai ingredientais bei nevienodomis savybėmis. Atsižvelgiant į tai, koks yra mūsų odos tipas ir kokia yra mūsų odos būklė bei jos tikrieji poreikiai, kurie keičiasi bėgant metams, turėtume pasirinkti ir atitinkamas kosmetikos priemones. Tačiau taip pat visuomet yra labai svarbu į savo grožio priežiūrą pažvelgti kompleksiškai ir ne ką mažiau dėmesio skirti savo kasdienei mitybai, pakankamam fiziniam aktyvumui, poilsiui, streso vengimui bei kitoms sveikos gyvensenos sudedamosioms dalims.


Komentarai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *