Kalėdų senelių sostinėje pabuvojo mažieji aukštadvariečiai

Parašyta: 2014-12-10 | Kategorija: Aukštadvaris, Naujienos, Savivaldybė, Trakai |

PC070340Šių metų gruodžio 7 d., sekmadienio popietę, Aukštadvario seniūnijos ir mokyklos – darželio „Gandriukas“ iniciatyva, buvo organizuojama mažųjų aukštadvariečių kelionė į Kalėdų Senelių sostinę – Trakus.

Gerai nusiteikė mokyklos – darželio „Gandriukas“ mokiniai, vadovaujami mokytojos Dalios Laukaitienės, lydimi Aukštadvario seniūnės Jadvygos Dzencevičienės, į kelionę išvyko mokykliniu autobusiuku.

Pirmasis sustojimas buvo prie Trakų kultūros rūmų, čia mus pasitiko sidabru švytinti Trakų miesto eglė. Vieni skubėjo nusifotografuoti prie šios miesto „gražuolės“, kiti ją lygino su Birštono miesto egle. Buvo tiek daug  šurmulio, kaip tikroje foto sesijoje. Tik Trakų miesto eglė tyliai rymojo, puikavosi savo išvaizda ir klausėsi vaikų pasakojimo. O mes keliavome toliau iki nykštukų rezidencijos.

Linksi ir žvalūs pasukome į aikštelę prie pilies, kur įsikūrusi Nykštukų rezidencija. Čia mus pasitiko patys šauniausi nykštukai. Jie šoko su mažaisiais aukštadvariečiais, organizavo įvairius žaidimus. Gražuolė nykštukė buvo  pilna įvairių idėjų, vaikams organizavo įvairius žaidimus. Mokiniai buvo mokomi demostruoti kaip skrenda lėktuvas, kaip Trakų ežerais plaukia laivai ir daugelį kitų žaidimų elementų. Nykštukai žinojo, kad į Kalėdų Senelių sostinę atvyko patys puikiausi Aukštadvario vaikai, todėl negailėjo jiems nei komplimentų, nei dovanų.

Padėkoję už dovanas, leidomės į Trakų pilies menę. Čia sutikome tikrą Kalėdų Senelį, dainuojantį Trakų miesto vaikų ir svečių apsuptyje. Šokome ir mes kartu su Kalėdų Seneliu. Po to, Kalėdų Senelis mus pakvietė į savo rezidenciją ir visus apdovanojo. O vaikai, atsidėkodami Kalėdų Seneliui ir Kalėdų Sostinės projekto iniciatoriui, mus globojančiam Trakų seniūnui Kęstučiui Vilkauskui, labai drąsiai dainavo Kalėdinę dainelę.

Atsisveikinę su Kalėdų Senelių rezidencija, pažadėję čia apsilankyti ir sekančiais metais, skubėjome į kavinę „Turistas“, kur mūsų laukė karšta arbata ir kibinai. Kad vaikučiai nesušaltų, jais pasirūpino, karštą arbatą  ir kibinus dovanojo Trakų rajono savivaldybės tarybos narys Vytautas Petkevičius. Pasisvečiavę Kalėdų Senelių sostinėje, pasivaišinę kavinėje, kaip tikri turistai,  pilni gerų įspūdžių, sugrįžome namo. Vaikai  pasakojo tėveliams, savo draugams savo kelionės įspūdžius.

Gera buvo turiningai praleisti šią sekmadienio popietę kartu su Aukštadvario mokyklos – darželio „Gandriukas“ vaikais.  Aukštadvario seniūnijos, mokinių tėvelių vardu  noriu padėkoti Trakų rajono savivaldybės tarybos nariui Vytautui Petkevičiui, Trakų seniūnui Kęstučiui Vilkauskui, Kalėdų Seneliui, nykštukams  ir visiems, kurie suteikė tiek daug džiaugsmo Aukštadvario vaikams. Tegul į Jūsų širdis ir  į Jūsų namus taip pat ateina linksmos šv. Kalėdos.