Kokios darbuotojo savybės dažniausiai pozityviai nustebina darbdavį?

Parašyta: 2022-03-10 | Kategorija: Skelbimai, Trakai |

Ieškodami darbo neretai susimąstome, ar tikrai pakankamai įgūdžių turime tam tikrai pozicijai. Iš tiesų, dauguma vadovų vertina ne tik išsilavinimą, bet ir kitas patirtis, indikuojančias pagrindines asmens savybes, iš kurių galima suprasti, kad kandidatas yra tinkamas. Kokios savybės sužavi dažną darbdavį?

Patikimumas ir atsidavimas

Savo kolektyve turint darbuotoją, kuris yra patikimas ir atsakingas, dažnas vadovas gali lengviau atsikvėpti. Tokie darbuotojai retai kada palieka nepabaigtą užduotį, siekia maksimalių rezultatų, yra pakankamai savikritiški pasiprašyti pagalbos kilus neaiškumams. Jų atsidavimas ne tik atneša naujovių ir unikalių tikslų, bet neretai įkvepia kitus kolektyvo narius. Juk tie, kurie sugeba į problemas pažvelgti kūrybiškai, sukuria savotišką konkurenciją, kuri išjudina visus individus. Jei esate tas, kuris pastoviai domisi naujomis industrijos tendencijomis, tikrai neliksite nepastebėtas.

Gebėjimas dirbti tiek komandoje, tiek individualiai

Nors iš prigimties visi esame linkę arba labiau į intraversiją, arba į ekstraversiją, šis bruožas nėra šimtaprocentinis. Dažnai ambivertams, kurie įkrenta į dviejų skirtingų polių viduriuką, gana paprasta priderinti prie įvairių darbo sąlygų. Tokia savybė ypač patinka darbdaviams, kurie trokšta tik puikiausių rezultatų iš darbuotojų. Jei sugebate rasti bendrą kalbą su kitais, bet tuo pačiu gerai sekasi ir dirbti vieniems, būsite puikus bet kokio kolektyvo pastiprinimas. Žinoma, kad nieko baisaus norėti rinktis arba individualų, arba grupinį darbą – pastebėta, jog tokie specialistai mažiau blaškosi tarp skirtingų užduočių.

Kantrybė bei kritiškumas

Kitas kertinis įgūdis geram darbuotojui – kantrybės išlaikymas. Dirbant įmonėse neretai atsiduriama situacijose, kuomet reikia pradėti žemesnio rango specialistams, net prižiūrėti praktikantus. Tokios pareigos reikalauja gebėjimo išlikti ramiems, nesinervinti dėl smulkmenų. Aišku, kad tokie žmonės privalo išlaikyti šaltą protą ir kritiškai žvelgti į situaciją. Žinodami, kada kokį sprendimą priimti, kokiu klausimu patarimo prašyti, išliksite geriausiųjų darbuotojų sąraše ilgą laiką. Kritiški žmonės dažnai aiškiai mato savo rolę komandoje, žino, ką daryti, kad pagerinti situaciją, todėl ir vadovų akyse jie atrodo ne tik kaip puikūs srities specialistai, bet ir protingi individai.

Polinkis vadovauti

Neretai dauguma žmonių bijo parodyti savo lyderiškas savybes dėl to, nes esą tai vadovo pareiga. Atminkite, kad geram vadovui visada rūpės darbovietės klimatas, o jei sugebate jį pagerinti mokėdami strategiškai komunikuoti, kodėl to nepadarius? Darbdavio pozicija nėra vienintelė, į kurią atsiremia sėkmingas verslas. Pavyzdžiui, Indigroup siūlo unikalią personalo paiešką, kuri užtikrina, kad surastas kandidatas yra ne tik kompetentingas, bet ir tinkantis prie kolektyvo. Neretai taip ir suieškomi ateities lyderiai, kurių istorijos ir prasideda įmonėse, kurių vadovai pasižymi atvira pasaulėžiūra, siekia aukščiausių rezultatų savo verslui.

PR


Komentarai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami video

Taip pat skaitykite