„Swedbank“ pertvarkys banko padalinį į Finansinių konsultacijų centrą

Parašyta: 2013-10-16 | Kategorija: Naujienos, Trakai |

swedbankŠ. m. gruodžio 2 d. Trakuose, Vytauto g. 37/1, duris atvers „Swedbank“ Finansinių konsultacijų centras. Tai naujo tipo banko padalinys, kuriame specialistai teiks konsultacijas visais asmeninių finansų klausimais ir mokys naudotis elektroniniais įrankiais. Įnešti ar išsiimti grynųjų pinigų, padaryti pavedimą ar apmokėti sąskaitas klientai galės savitarnos erdvėje – su darbuotojo pagalba arba savarankiškai.

„Visą parą veikiančioje savitarnos erdvėje galima atlikti visas operacijas, dėl kurių klientai kreipiasi į banko darbuotojus. Paprastus piniginius reikalus čia galima susitvarkyti greitai ir patogiai, nereikia derintis prie padalinio darbo laiko. Be to, čia atlikti operacijas yra daug pigiau nei kreipiantis į darbuotoją. Pavyzdžiui, internetu apmokėti 5 sąskaitas už komunalines paslaugas kainuoja tik 80 centų, o pinigų įnešimas bankomate yra nemokamas,“ – sako „Swedbank“ Trakų klientų aptarnavimo centro valdytojas Dangiras Šeškevičius.

Remiantis „Swedbank“ duomenimis, miestuose, kuriuose įrengtos savitarnos erdvės, žmonės vis rečiau kreipiasi į banko specialistus dėl paprastų operacijų. Tokia tendencija pastebima ir Trakuose – grynųjų pinigų įnešimui ir išėmimui gyventojai vis dažniau renkasi bankomatus, o pavedimams ir sąskaitoms apmokėti – interneto banką. Trakuose veikiančiame banko padalinyje per dvejus metus pinigų įnešimo operacijų, statistiškai tenkančių vienam klientui, skaičius sumažėjo 78 proc., o pinigų išgryninimo operacijų analogiškai sumažėjo 50 proc.

D. Šeškevičiaus teigimu, žmonės pradeda suprasti, kad banko darbuotojai yra specialistai, į kuriuos verta kreiptis ne dėl įmokų ar grynųjų pinigų, o dėl finansinių patarimų. Banko ekspertai pasiruošę padėti kiekvienam, norinčiam pasitarti dėl taupymo, pensijų kaupimo, draudimo, paskolos ar pasikonsultuoti prieš priimant svarbų sprendimą. O paprastoms operacijoms bankas nuolat plečia bankomatų tinklą, steigia savitarnos erdves ir tobulina interneto banką.

Klientus, kurie bankomatais ar interneto banku vis dar nesinaudoja, padalinio darbuotai pamokys atlikti visas operacijas savitarnos erdvėje. „Puikiai suprantame, kad žengti pirmąjį žingsnį būna nedrąsu. Prieš steigdami Finansinių konsultacijų centrą atidžiai išnagrinėjome, kokiems klientams reikės mūsų pagalbos ir esame pasiruošę jiems padėti. Pagalbą teiksime ir besiruošdami Finansinių konsultacijų centro atidarymui, ir jau pertvarkę padalinį,“ – teigia D. Šeškevičius.

Pirmąjį Finansinių konsultacijų centrą „Swedbank“ atidarė Vilniuje 2011 m., o 2012 m. toks padalinys duris atvėrė Kalvarijoje. Šiemet klientus pakvies dar 5 Finansinių konsultacijų centrai: du Kaune, po vieną  Trakuose, Zarasuose ir Vilniuje. Numatoma, kad ateityje „Swedbank“ padalinių, pertvarkomų į Finansinių konsultacijų centrus, skaičius didės.


Komentarai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *