Apie darbus ir planus Trakų seniūnijoje

Parašyta: 2020-09-11 | Kategorija: Naujienos, Trakai |

Sveiki, mieli trakiečiai!

Nespėjom ir pastebėti, kaip baigėsi vasara. Per visą karantino ir pokarantininį laikotarpį dirbome, įgyvendinome nemažai projektų, atlikome nemažai Trakų miesto ir visos seniūnijos infrastruktūros gerinimo darbų. Pasidalinsiu informacija apie tai, kas atlikta, ir ką planuojame artimiausiu metu padaryti.

Plečiant „meilės sūpynių“ tinklą, trejos sūpynės pastatytos skverelyje šalia autobusų stoties, Totoriškių ežero pakrantėje. Smagu, kad jomis nuo pat pirmos įrengimo dienos buvo pradėta naudotis. Tokių vietų, poilsio salelių įrengsime ir daugiau. Juk galėtume vadintis ir Trakais – sūpynių miestu.

Totoriškių ežero pakrantėje esančioje Trakų gatvėje nuo sankirtos su Karaimų gatve iki Ežero gatvės buvo sutvarkyti visi laipteliai, vedantys prie lieptų – bus saugiau, patogiau ir gražiau. Prie renovuotų daugiabučių namų po truputį tvarkomi šaligatviai – ties Mindaugo g. 20 namu tai jau padaryta, darbai tęsiami ir prie Vytauto g. 66 namo.

Dirbdami Trakuose, nepamirštame ir mūsų seniūnijos kaimiškų vietovių – Bražuolėje išasfaltuotas nemažas gatvių tinklas: Centrinė, Gėlių, Trumpoji, Ąžuolų gatvės. Eglių gatvėje užtaisytos duobės, bet tikimės, kad rangovai dar šiemet spės ir šitoje gatvėje padėti išlyginamąjį sluoksnį. Trakų seniūnijos kaimiškose kapinėse pradėtos įrengti skelbimų lentos, kuriose gyventojai ras reikalingą informaciją kapinių tvarkymo klausimais.

Rugpjūčio viduryje gyventojai skundėsi, kad pėsčiųjų ir dviračių taku ties olimpiniu sporto centru neįmanoma naudotis. Su savo pavaduotoju Valentinu Ūsu patikrinome situaciją ir įsitikinome, kad minėtoje tako atkarpoje vykdomi statybos darbai, o takas buvo užtvertas saugumo sumetimais. Centro vadovai ir statybų rangovai atsižvelgė į pastabas, pagreitino darbus ir patraukė užtvarus netgi anksčiau nei buvo žadėję ir jau šiuo metu taku galima laisvai praeiti ar pravažiuoti dviračiu. O dabar – šventė Trakuose! Prasidėjo net trijų pėsčiųjų/dviračių takų rekonstrukcijos darbai – tvarkomas takas Gedimino gatvėje, Aukštadvario g. dalies takas ir Totoriškių ežero pakrantėje esantis pėsčiųjų takas. Turėsime daugiau gražių erdvių, tačiau reikės trupučio kantrybės, kol darbai bus atlikti – bus ir nepatogumų, tarkim prie Trakų kultūros rūmų bus užtverta automobilių stovėjimo aikštelė. Tikiuosi, pabūsime kantrūs ir išgyvensime darbų laikotarpį, kad vėliau galėtume pasidžiaugti gražesne aplinka. Nepamirštas ir Žaizdrių gatvės pėsčiųjų ir dviračių takas – buvome susidūrę su keblumais dėl nepakankamo kelio pločio, bet projektuotojai problemas sprendžia, darbai planuojami pradėti jau šį rugsėjo mėnesį.

Jau pastebėjote, kad prasidėjo mūsų miesto simbolio – Šv. Jono Nepomuko koplytstulpio remonto darbai. Kadangi šis koplytsulpis yra kultūros paveldo objektas, iš Kultūros paveldo departamento laukėme leidimo jam remontuoti ir darbus pradėjome tik gavę leidimą.

Kad ir koks nedėkingas karantino laikotarpis, kad ir kiek korekcijų darbuose dėl jo turime, Trakuose džiaugiamės gražiomis gėlėmis. Už priežiūrą dėkoju visiems mūsų seniūnijos darbuotojams, ypač Eitvydui Juškauskui ir Giedrei Žuromskienei bei UAB „Trakų paslaugos“, padedančioms laistyti gėles.

Taip pat noriu informuoti, kad Trakų rajono savivaldybės administracija, o kartu ir Trakų seniūnija gyventojus aptarnauja tik nuotoliniu būdu. Tokių priemonių imtasi paaiškėjus, kad koronavirusu susirgo Aukštadvario seniūnijos seniūnas. Dviem savaitėms izoliavausi ir aš, kadangi kartu su Aukštadvario seniūnu ir kitais savivaldybės seniūnais dalyvavau savivaldybėje vykusiame pasitarime.

Visiems linkiu tarpusavio supratimo. Dažnai plaukite rankas, laikykitės atstumo, dėvėkite kaukes. Likite sveiki!