Projektas „Tyrinėjimo menas: partnerystės kuriančioms mokykloms“

Parašyta: 2017-01-17 | Kategorija: Mokyklos, Naujienos, Rūdiškės |

Rūdiškių gimnazijos II a ir III a kl. mokiniai bei mokytojai naujus 2017 m. pradėjo dalyvaudami projekto „Tyrinėjimo menas: partnerystės kuriančioms mokykloms“ veiklose. Tai jau trečiasis susitikimas su kūrėjais praktikais, paskatinusiais į mokymą ir mokymąsi pažvelgti kitaip.

2017-uosius Rūdiškių gimnazija pradėjo dalyvaudama projekte „Tyrinėjimo menas: partnerystės kuriančioms mokykloms“

2017-uosius Rūdiškių gimnazija pradėjo dalyvaudama projekte „Tyrinėjimo menas: partnerystės kuriančioms mokykloms“

Tai unikali, pokyčius mokykloje inicijuojanti kūrybiško mokymo programa, kuri 2011–2015 m. buvo įgyvendinama visoje Lietuvoje. Jos metu bendram tikslui susivienija mokiniai, mokytojai ir kūrėjai – menininkai, kultūros ir kūrybinio sektoriaus veikėjai bei mokslininkai. Su mūsų mokiniais ir mokytojais dirba aktorius, muzikantas, dainininkas ir kompozitorius Vytautas Leistrumas bei kūrėja praktikė, dailės mokytoja Jurgita Nagrockytė. Programos tikslas – praplėsti ir praturtinti įprastą mokymosi procesą, ugdyti mokinių ir mokytojų kūrybiškumą; parodyti mokiniams, kad mokytis gali būti įdomu, prasminga; atskleisti, kad pamokos gali vykti ne tik klasėje, bet ir kitose erdvėse, mokantis skirtingų dalykų vienu metu; mokykloje kurti nuolatinės refleksijos kultūrą, erdvę savęs ir vienas kito pažinimui; skatinti naujus mokymosi metodus, kurie padėtų ugdyti tokius gebėjimus, reikalingus XXI a. darbo rinkai. Projekto metu keliami klausimai apie mokymosi procesą, tyrinėjama, kokiomis sąlygomis vaikai geriausiai mokosi, kas juos motyvuoja, kaip ir kada vaikai tampa atsakingi už savo mokymąsi, ieškoma kūrybiškų būdų įvairiems mokyklos iššūkiams spręsti.
Tikimės, kad šis projektas padės į pamoką ir mokinį pažvelgti kitaip.

Vita PATINSKIENĖ,
lietuvių kalbos mokytoja metodininkė


Komentarai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami video

Taip pat skaitykite