Specializuotos apskaitos įmonės – dažnas pasirinkimas mažųjų bendrijų atveju

Parašyta: 2022-01-10 | Kategorija: Naujienos, Skelbimai, Trakai |

Dažnas bent kartais pagalvojame, kaip būtų gera, jog niekas iš aukščiau nesuktų galvos dėl neva blogai atliekamo darbo, o ir pinigai, neįdedant per daug pastangų, gamintų pinigus. Savaime suprantama, jog, nieko neveikiant, pelno tikėtis nereikia, tačiau nuosavas verslas iš tiesų turi daug privalumų. Vienas jų neabejotinai yra savirealizacijos galimybė.

Tiesa, jei bijote stačia galva „nerti“ į verslo „jūrą“, o ir nemanote esantys tokie stiprūs, jog galėtumėte iškart kabintis UAB‘o „titulą“, mažoji bendrija, kaip juridinis veiklos tipas – puiki pradžia. Tiesa, kaip ir bet koks sprendimas, taip ir šis reikalauja atitinamo pasirengimo bei žinių.

Pradėjus „sukti“ mažosios bendrijos veiklą, dėmesio skirti reikės ne tik pagrindinių funkcijų atlikimui, bet ir tokiems, iš pirmo žvilgsnio galintiems pasirodyti nereikšmingiems (patikėkite, labai klaidinas požiūris!) darbams kaip buhalterinė apskaita. Dažniausiai, lyginant su jau minėtos UAB vystymu, mažųjų bendrijų veikloje susiduriama su mažesne apskaitos operacijų įvairove. Tačiau tai nereiškia, jog buhalterio pareigas atliekantis žmogus gali būti pasirengęs sėdėti koją ant kojos sudėjęs. Darbo, priklausomai nuo įvairių niuansų, kartais užtektų ir keliems buhalteriams!

Sprendimas, kokiu būdu bus tvarkoma MB buhalterija, o tiksliau, kas šią funkciją prisiims, įprastai priimamas MB narių susirinkime. Šią sritį reglamentuojantys teisės aktai leidžia rinktis net iš kelių alternatyvų. Pirmasis variantas – savarankiškas buhalterijos tvarkymas, atliekamas asmens iš įmonės vidaus. Prieš trinant rankomis, jog galbūt pavyks sėkmingai sutaupyti apskaitos atžvilgiu, turėkite galvoje, jog ši veikla pareikalaus daug laiko, atidumo, punktualumo bei atitinkamų žinių ir gebėjimų, kuriuos suteikia profesinis šios srities išsilavinimas arba specializuoti kursai.

Kaip ir „normalioje“ įmonėje, galite samdyti buhalterį pagal darbo sutartį ir, priklausomai nuo apskaitos apimties, mokėti šiam už pilną ar dalį etato. Tačiau vis daugiau įmonių, tame tarpe turinčių ir MB statusą, naudojasi specializuotų apskaitos bendrovių paslaugomis. Šiuo atveju paslaugos teikėjui sumokama už konkrečiai atliktas užduotis, pavyzdžiui, darbo užmokesčio apskaitą ar pajamų deklaracijos parengimą ir pateikimą VMI, o tokie niuansai kaip darbo atlikimui skirtas laikas ar darbo vietos įrengimas tampa visiškai nesvarbiu. Minėtos galimybės itin palankiai įvertinamos verslininkų, jau turinčių patirties su kitokiu apskaitos tvarkymo organizavimu.

Daugiau informacijos apie MB buhalterijos tvarkymą rasite  https://joola.lt/buhalterines-apskaitos-paslaugos/mb-buhalterija/.

PR


Komentarai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami video

Taip pat skaitykite